Rabiamina kubrabayraktarr ben de 16 haftalikken 3 kere tekme gibi hissettim şimdi 17 haftalık bir daha onu hissetmedim
kubrabayraktarr Rabiamina ben her gün saat başı hissediyorum özellikle sırt üstü yatınca oynuyor yemek yiyince birde güçlüde hissediyorum
Rabiamina kubrabayraktarr benim sol tarafımda ufak ufak kipirdanma oluyor galiba öyle hareket ediyor. Ben de sırt üstü yatınca bir de sola yatınca hissediyorum bunu
Sakineoncu Zeusss ben şuan 30.haftadayim yeni yeni görülüyor canım 21.haftada sadece atma şeklinde görürsün
HBetul Zeusss 20 . Haftada tam hissediliyor öncesinde 16. Haftadan beri hissettim ama cabamı oluyor 20 de net