NHYavuz barış bey var çok iyi ilgili bir doktor sürekli gidiyorum muayeneye 33+3 oldum,3 ay önce kız kardeşim doğum yaptı orada memnun kalmadık hiç,muayene olarak çok iyi ama doğum için olmadı yani,hiçbir bilgi vermiyorlar,5 ci katta doğum oluyor sen girişte bekliceksin vs. Ben en son 32 haftamda gittim barış beye sordum,sezaryen doğuma sizmi giriyorsunuz diye sordum,eğer kendisi girerse orada sezaryen olucam diye düşündüm,kendisi girmediğini,açık şekilde bn şuan öğreniyorum dedi,ama sen yinede gelip burada doğum yapabilirsin dedi,bnde siz girmiyorsanız gelmicem diye söyledim