d_ezgi0 36+4 olduk doğuma da az kaldı 16 gün 🥹 ama bir yandan sıcak basması bir yandan ağırlık artık geceleri zor geçmeye başlıyor 🙄 deli gibi uykum var ama bi türlü uykuya dalamıyorum 🫠
Giiizem d_ezgi0 bende öleyim vallahi gece olsun istemiyorum uyuyamıyorum br türlü uyusamda her saat başı kalkıyorum dinlenemiyorum sabahları ölü gbi yorgun kalkıyorum az kaldı ama doğuma doğumdan sonrada uyuyamıcam nasılsa antrenman oluyo
Deletedmom_110 Ben üç aydır bu haldeyim şükür olsun ki sadece bir ay kaldı doğuma ama ondan sonra da bebek uyutmayacak + iki yaşında kızım var benim işim zor 😅önümüzdeki 5-6 ay uykuyu unutmam lazım
d_ezgi0 Deletedmom_110 evet bende onu diyorum bebiş doğduğunda hep uykusuzluk olacak en azından şu zamanlarda uykuya doysam diyorum 🥹 Allah yardımcımız olsun 😅
d_ezgi0 Giiizem aynı ben de öyle diyorum her gece yatmadan önce bu sefer deliksiz bi uyku çekeyim diyorum yok olmuyor 🫠 bende artık kabullendim dediğin gibi antrenman oluyor 🥲
Cerenemir6734 Valla bende 36+4 oldum bi iki kere tuvalet ihtiyacı haricinde uyuyorum baya öğlen 1 gibi falan kalkıyorum bebişim olunca uyuyamıycam nasıl olsa 😁