Kızlar boş gebeligim var doktor önlem amaçlı bir hafta bekletiyordu beni ama kanamanda başlayabilir dedi az önce idrarimla parça parça aktı biraz afedersiniz devamı gelmiyor sildikce geliyor 😢 hemen hastaneye gitmek istemiyorum sancım yok öyle şuan dayanilmicek