SemaEyvaz deryaa_milena bi sözüm olucaz hangi meyve olduğunuzu yazan kısıma bastığınızda bi şey geliyomu önceden bu uygulama öyleydi şimdi basıyorum hiç bi şey yok hangi ayda hangi meyve olduğumuzu gösteriyodu