Hanımlar merhaba 33. Haftadan selamlar belimde bi ağrı var bebek çok hareketli gün içinde sağ tarafa toparlanıyor hıçkırıyor birde sürekli hıçkırık tıklaması sol kasığımda hissedebiliyorum beni böyle bütün gün aşırı rahatsız etmiyor inletmiyor sancı ama biraz endişeleniyorum ilk bebeğimi de 36 da dünyaya getirmiştim suyum gelmiş nst de sancım 100 lerin üstünde oluyordu ben sakindim acı eşiğim biraz yüksek içimi cimciriyor sanki nasıl anlatsam size salıncakta gondolda hızlı hızlı gidersiniz bi içiniz kötü olur ya öyle oluyorum doktorum da 1 haftadır izinli kontrole pzt gidicem maalesef acile mi başvursam acaba diye düşünüyorum ilk doğumumdan bu yana zamana 2 sene geçti çok uzun bir süre olmasa da ben bu duyguları ve hisleri maalesef unuttum bana sancı neydi nasıldı ne koşulda hastaneye başvurmam gerek biraz fikir verir misiniz