Merhaba ben yaklaşık 6 haftalıkken bir hafta boyunca denize girdim, doktorum yüzmenin iyi geleceğini fakat kendimi yormamamı , güneşte çok kalmayıp mineral içerikli bir güneş kremi kullanmamı önermişti.Tabi ki bu sizin durumunuza göre değişebilir.Sabah 09:00 ya da 18:00 saatlerinde girdim.