Kızlar merhaba
4 yaşında oğlum var ben oğluma hamileyken şu tarama testleri şeker yüklemesi vs şeylerin hiçbirini yaptırmadım, sadece ayrıntılı ultrason yaptırdım o kadar, o zaman doktor tepki vermişti ama ben zaten nolursa olsun çocuk karnimdayken yapacak bsy olmadığı için yaptırmak istememiştim hersey Allahtan gelir baş göz üstüne hamileyken öğrenip beni yıpratmaktan baska bi ise yaramicakti şuan tekrar hamileyim sizce yaptirmalimiyim illa gereklimi ne artısı var acaba merak ettim fikirlerinize ihtiyacım var