7 aylık oldu hâla isim konusunda çok kararsızım. eşimle sevgiliyken Saruhan olsun diye kararlaştırmıştık ama hamileyken ismi ne olacak diyenlere Saruhan, dedikten sonra gelen yorumlar artık isimden soğuttu beni. Hamileliğimde Asil ismi çok hoşuma gitti. Tek başına da güzel ama nedense yanına bir isim daha koyma ihtiyacı duyuyorum. Cihangir Asil, Asil Çınar, Asil Kuzey. Asil Kaan ve Asil Aslan da çok uyumlu ama diğer üç isim daha yakın geliyor bana. Sizce hangisi