Benim normal oldu 36.haftada çatı muayenesinde doktorum normal doğurabileceğimi söyledi benim de isteğim o yöndeydi. İnanın şu dünyada normal doğurabilecek son insanlardan biriydim sürekli gittiğim kuaförüm bile inanmayıp defalarca yemin ettirdi bana 😅 akışına bırakın patron bebekler gelmek istediği yolu kendileri seçiyorlar 😍 tabi sizin sağlık durumunuz, çatınız vs bunlar da önemli detaylar doktorunuz yönlendirecektir. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki bugünleri gülerek hatırlayacaksanız her anın tadını çıkarmanızı öneririm sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu ✨