Fotoğraf eklemeyi başaramadım ama 24.haftayi bitirdim bebeğim 760 gram doktor 10 gün önden gidiyor yediğine içtiğine dikkat et dedi şeker yüklememe daha var o yüzden normal kan tahlili yaptı. Açlık kan şekerim 87 çıkmış.
Sizce yüksek mi ? İki farklı doktora danıştım biri erken döllenme olabilir,iri bebek olabilir riskli bi şey görmüyorum diyor öteki şeker olabilir diyor kafam karıştı testin tarihini bekliyorum mecbur