Postu açtım, cevap gelmeyince gaziemir nevvar salih işgören hastanesinde emrah beyden randevu aldım. İyi gününde miydi, hep mi öyle bilmiyorum ama ben çok memnun kaldım. Karnıma bakmaya başladıpı an bebek hareket ediyordu. Doktor da keyiflendş bak ne güzel hareket ediyor çok güzel diye anlattı. Hatta tekrar biraz oynatıp hareket ettirdi. Tane tane anlattı. Asla beklemediğim bir memnuniyetle çıktım odadan. Arayışta olanlara fikir olsun diye yazıyorum.