Akarmine Merhaba hanımlar Epidural varken anneler niye acı içinde doğum yapıyor! Yoksa zararlarımı var sizce yaptırmalı mıyım? Acı eşiğim düşük normal doğum istiyorum Allah izin verirse ama çok korkuyorum
yzcdlr3 Akarmine Ben yaptırdım çünkü dayanacak gücüm kalmamıştı Epidurali taktıkları zaman derin bir Oh çekmiştim
Hatcsezgin Akarmine Geçen muayenemde sordum doktora, eğer açılmalar iyi ilerlerse almana izin veririm dedi ama sancı açılmayı sağladığı için sancıyı hissetmemek kötü etkiliyormuş, benim doktorum sadece o anda karar veririz dedi bu yüzden.
h_ulsy94 Epidurali zaten özel hastaneler de istekle alabiliyorsun benim bildigim kadariyla ağrıyı hafiflettigi için ıkınma hissini tam vermiyormuş ve doğumu zorlaştiriyormuş
BurcuGU Hatcsezgin aksine ben 6 cm de epidural aldım ki 6 cm e ulaşması8 saat sürdü. Epidural aldıktan yarım saat sonra tam açıklığa ulaşıp doğum yaptım
Hatcsezgin BurcuGU bir yerde 2 ihtimal olduğunu dinlemiştim bazen anneyi çok rahattığı için açılmayı hızlandırıyormuş tamamen şans diyordu. Maşallah ne güzel olmuş sizin
BurcuGU Hatcsezgin sanırım biraz da doğru anda uygulama yapmak da önemli. Erken uygulandığında süreci uzatabiliyor diye duymuştum ben de