Eslmalkm Kızlar ilk gebelik ve gebelige baglı seker cıktı basta cok iyiydi son 1 aydir dikkat etmedim ve 2 hafta öne gecti gelisimi boyu 48 cm kilosu 2850 olmus 31 haftaya göre korkuyorum sizce cok mu doktor bisey olmaz sekere dikkat et dedi sadece
Seddda Eslmalkm maşallah haftasına göre fazla dikkat edin lütfen gebelikte şeker çok önemli Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin
SrpYlmz Eslmalkm evet fazla 35+6 da 2800 lerde falan çıkmıştı ve haftasıyla uyumlu şeker yüklemesi yapmamış mıydınız yapmadıysanızda beyaz ekmek pirinç hamur işleri tatlılar meyveler falan biraz uzak durun derim yani limitli olsun canım tabi doktorun daha iyi bilir
Nuris_ Eslmalkm bende de gebelik şekeri var ve benimkisi de 2 buçuk hafta geriden geliyo şuan 39+2deyim bebeğimin kilosu 2 buçuk benimkiler de hep aksine zayıf oluyo ve zayıf doğuyo diyetle kontrol altına aldım normal gebelikti ilki de ikincide gelmezse 40 a kadar sezeryan olcak bebek küçük olduğu için nisanim geliyo ara ara beklemekteyim ama dikkat edin diyeti uygulayın zor ama yapcak bi şey yok bebegin sağlığı için
Feridee123 Bende aynı şekilde gebelik şekeri çıktı 38 haftalık şuan 36 haftalıkken 3200 kg dedi doktor bu hafta tekrar gideceğim bir.
Sb5454 35+5 de gittim 3.550 kilo şekerim yok bi problemde yok bebekte çiğer geliştirici iğne yaptı bakalım pzartesi gideceğim kaç kilo oldu 3 hafta önden gidiyoruz
Eslmalkm Sb5454 sağlıkla gelsinler insallah normal dogum istiyorum o yüzden kilosu korkutuyor beni de
13bahar16 Şekere bağlı gelişiyor bu durum bundan dolayı da hatta erken doğumu tetikleyebilir diyet falan uyguluyor musun ben 32+5 olmama rağmen kilosu bu civarda ve doktor bana bebeğin gelişim i önde dedi doktorun ne diyor bu durum ile ilgili hangi hastaneye gidiyorsun
Eslmalkm 13bahar16 istanbul kücükcekmece de özel kücükcekmece hastanesine gidiyorum doktorum diyet önermisti başından beri benim dikkatsizligim ile bir ayda 2 hafta öne gecti doktorum dikkat etmemi söyledi onun haricinde korkma dedi
13bahar16 Eslmalkm seni çok iyi anlıyorum sanki ufacık bir şey yersen o kadar etkilemez sanıyorsun ama hem kendi sağlığın hem bebeğin sağlığı için dikkat etmelisin bence de korkma beslenmeni düzelttiğinde inşallah düzelir suyunun miktarı falan nasıl bu arada bir de bazı besinler var onları yemeye özen göster benim doktor öneriyordu mesela bir avuç çiğ badem ya da mesela meyve yiyeceksem yaban mersini yoğurda koyup yiyorum bir de her gün yeşil mercimek yediriyor bana
chrysanthemum Bebeğin kilosu da suyu da fazlaydı benım, şekerden suphelenıldi bol su içtim diyete uydum haftasıyla uyumlu hale geldi. Normak dogum istiyosanız kesınlıkle dıkkat etmenız lazım 33teyim kilosu 2160 gram benim