Hanımlar çok şaşkınım ve korkuyorum 19 haftalık gebeyim meme ucumda bi ıslaklık hissettim hafif sıkmam ile iki üç damla bulanık sıvı gelmesi bir oldu iki memede aynı şekilde oldu süt oluşumu için çok erken değil mi ?? Yada tehlikeli bişey mi şuan çok tedirginim 🥺