sakaryada_anne54 Kizlar birtane oglum var ismi ömer asâf suan tekrar hamileyim 22 haftalik oda erkek ismini Muhammed aras dusunduk sizce nasil sizinde fikrinizi almak istedim baska onerileriniz varsa dinlerim
Alevusta sakaryada_anne54 bencede çok güzel bir isim ilk oğlumun ismi Abdullah Ali şimdi 27 haftalık hamileyim ikincide erkek Muhammed Ali istiyoruz bakalım herkes neden Muhammed Ali koyuyorsun diyorlar ama ben Muhammed isminide Ali isminide çok seviyorum ve en önemlisi peygamber efendimizin ismi ki iki erkek çocuğunuz olursa birine benim ismimi koyunuz demiş ve görevimi yerine getirmek istiyorum Ali yerine başka bişi koyabilirim musab olabilir emir olabilir ama sanki Ali daha uyumlu geliyor bana
Rumay sakaryada_anne54 muhammed ismi ağır gelebiliyor çocuklara.mehmet ,ahmet, mustafa düşünebilirsiniz alternatif olarak.
Glchan_34 @sakaryada_anne54 bnce uyumlu ve güzel isimler bende ,36 haftalık hamileyim oğlum olacak Allah’ın izniyle ismini Ömer Asaf koyacağız bizde