Normalde bizim ailede büyükler örtüyor ama ben örtmeyi düşünmüyorum bebeğin gece gündüz ayrımını yapması daha kolay olur diye, bi de bebek ilk zamanlar sarılıktan korumak için ışık altında ne kadar yatırılırsa o kadar iyidir diye duydum onu uygulayacağım nasip olursa