Ben de çok çatladım geçenlerde kayınvalidemle konuşurken o da eşime hamileyken çok çatladığını söyledi çatladığı andan itibaren kantaron yağı ve badem yağı sürdüm dedi karnını da gösterdi görünürde hiçbir şey yoktu inanmak istiyorum ona şu an aynı yağları kullanıyorum 🥹 ne kadar doğrudur bilemem tabi 30 sene geçmiş kayınvalidem doğum yapalı ama denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum görümcem de aynı şekilde kızı 2.5 yaşına geldi hala düzenli yağ kullanıyorum dedi onunkiler de hepten beyazlamış artık ama belli belirsiz kalmış çok azalmış geldi gözüme