Kayraninnannesi beyhan3678 Bebekler 2-3 aylık dönemde uykuları çok karışık olabiliyor bende ilk emzik vermedim almadım bile vermemek için ama 3. haftanın sonunda dayanamadım sürekli meme istiyordu emzik aldım ve rahatladım. Tabi tercih meselesi 🙏🏻