Sewi ben dün yaptırdım doğum yapalı 52 gün oldu kanamam devam ediyor diye doktorum anne sütüne zarar vermez ama adet düzensizliği yapar dedi bende önemli değil ben kanamak istemiyorum dedim ve yaptırdım deri altı implant fiyatı bir doğum parası kadar bizden 18000 istediler o yüzden iğne oldum biraz geç oldu ama yinede bilgim doğrultusunda cvplamak istedim