Eliff00 Eşim almış güzel koktu üstünden azıcık koparip dilimi vurdum minicik tırnak kadr bı parca yuttum ama sonra farkettim içi pembe şimdi korkuyorum o paraziti kapmaktan
minnosbirkiz Eliff00 çok az yemişsin canım bişey olmaz inşallah, bidahakine çok dikkat edersin iyi pişmiş yersin stres yapma
minnosbirkiz Melek3675 iyi pişmemiş etlerden, iyi yıkanmamış sebzeden bulaşan toksoplazmadan haberiniz yok heralde.
Eliff00 minnosbirkiz sağol cnm annelik işte normalde et yemiyorum asla dışardan kokusu güzel geldi bı bakayım dedim ama keşke bakmasaydim
minnosbirkiz Eliff00 insanın canı çekiyor, bende hamileliğimin ilk zamanlarında hiç yiyemedim, şimdilerde mecburen bebek kilo alsın diye yiyorum 🥰 dışarda felan yiyeceksende hamile olduğunu belirt, güzelce pişiriyorlar sağolsunlar hep öyle yapıyorum