Anonimhco Selamlar 15 haftalik hamileyim 13 haftalik oldugundan bu tarafa ultrasonda bebegim cok cok az hareker ediyor. Netten arastirdigimda gevsek bebek sendromunun belirtisi olabilir yaziyor sizin bir bilginiz var mi bu konuda ve ya yasayan