Beyzossss benimde 2 yıl olacak 1 yıl olunca rahim flmi çekindim iki tüp kapalı çıktı sağ işlem sırasında açıldı solda bir yere kadar geçiş var neyse doktor rahim flminden bir ay sonra adet olunca aşılama için gel konuşalım dedi ve ben doktorj degistirdm yeni doktorum yumurta takibi yaptı bu sırada bebeğin tutunma yerinde polip gördü ameliyat oldum tam dedik sorunlar bitti pozitif gördüm kimyasal oldu ondan sonraki ayda 7 hftalik kalp atımı olmdi kürtaj oldum 4 Nisan’da 3 ay korundum bu süreçte genetik test verdik temiz çıktı kan pıhtılaşmasinda mhtr 677 t geni heterizigot varyant çıktı genetik doktoru bu bende bile çıkabilir yaygın düşüğe engel değil dedi kadın digumcu folik asit değeri yüksek olanı yazdı d vitamini verdi bu ay başladık tekrar ve çok yorucu dünden beri çok güçsüz hissediyorum ağladım hep istemsizce aramanın kıymetini bilen insanlar beni anlar 🥲🥲hiç isyan etmiyorm ama eşim çok istiyor ve hep benden kaynaklı olunca ugrasinca ben kndimi suçlu hissediyorum bazen bunu dile getiriyor beni daha da üzüyor 🥲🥲