Kizlar adetim gecikti test yaptm 2 kez negatif çıktı bugün de çenemin çevresinde sivilceler çıktı kocaman kasıklarımda da hafif ağrı var bi geliyor bi gidiyor kafam karıştı iyice sizce hamilelik olabilir mi geç döllenme vs. Yada regl mı gelecektir hiç bu kadar gecikmemistim