Busra_karsu 9+2 haftalığız kabızlık sorunum başladı. Benim gibi bu durumu çeken varmı ? Ne yapıyorsunuz 😣
glycnkrt Busra_karsu 18 haftalık oldum hala geçmedi. ilk hamilelikte kabız olmamıştım. geçen gün bitkisel takviye önerdi aldım ama hala etkisini göremedim.
gbayindir Merhaba elma sirkesi bal zeytinyağı ilik su karıştırıp içiyorum aç karnına benim sertlik ve çıkarama sıkıntım var
gknlpln glycnkrt bulabilirseniz yeşil erik, acı cin biber turşusu ya da tombik olan biber turşusu adını bilmiyorum, sabahları kahvenize organik hindistan cevizi yağı ekleyebilirsiniz. 33+1 deyim kabızlık problemi çekmedim hiç.
Glchan_34 @Busra_karsu 36 haftadan selamlar kabızlık maalesef hamileliğin çoğunda yanınızda oluyor bol su için kuru kayısı iyi geliyor onu yiyin
glycnkrt gknlpln acı yiyemiyorum reflü ve gastrit var 😞. kahve de çay da içemiyorum midem bulanıyor 😞 yeşil erik çok zor 🤣 teşekkür ederim önerin için. ilk gebelikte olmadım kabız ama bu ikinci farklı ya🫢