Kızlar bi yanım yaptırmak istiyor bi yanım aman ne gerek var diyor deli paralara satıyolar küçücük yastıgı siz ne düşünüyorsunuz ya da Uygun’a şurdan aldım yaptım dediğiniz bir şey var mı sonuçta sadece dekor olarak kullanılacak çok para vermek de istemiyorum 😑