queenserap ilk gebeliğimde 58le hamile kalıp 40’la doğuma gitmiştim :) ikinci yani şuan ki gebeliğimde 64’le hamile kalıp baya kilo vermiştim ilk üç ay sonra kusmam eskisi kadar olmadı bulantım hep devam ediyor az az yemeye çalışıyorum şuan sanırım 57 kiloyum ben almıyorum maalesef aksine veriyorum çünkü çoookk aşırı bulantım oluyor ve kusuyorum😔