Kızlarrr kızlar kaldı 5 günüm falan ayın 8 inde doyuruyorum Allah nasip ederse çok heyecanlıyım neler yasayacagimi bilmek beni korkutuyor genel anestezi ile 38+4 de alacağım oğlumu kucağıma ikinci oğlum olacak inşallah herşey yolunda gider 37 haftalıkken 3 buçuk kiloyduk kaç doğar bilmiyorum ama tek temennim sağlıkla doğup evimize gelmemiz dua edin bana olur mu Rabbim hepimizi sağ salim kurtarsın 🤲❤️