Benimde suyu fazla çıktı 30.haftada 2 gün hastanede yattım ilaçla doğumu durdular.Su fazla olduğu için baskı yaptığını söyledi doktorum sancım çıkmıştı. Şekerim 140 çıktı hızlı kilo aldığım için doktorum bundan kaynaklı olabilir dedi.bende protein ağırlıklı sebze yiyorum öğlen kefir muz ceviz falan . Canım aşırı tatlı istiyor maalesef :(