Ekif ⅘ haftalikta kesenin içinde bebek gözüktü mü sizin kaçıncı haftada gözüktü acaba yardımcı olursanız benim kese büyük olmuş biraz ama daha bebek gözükmüyor bu normal mi
Ezggg1 Ekif Çok normal benim 5nci hafta vajinal ile kese göründü kalp atışları bebek 7nci hafta gibi duyuldu
Seher05_ Ekif 4 haftalık gittiğimde bende ilk gebeliğim olduğu için heyecana kapılıp gitmiştim . Sonrasında 6+5 iken gittim hem kalp atışını duydum hem bebeği gördüm bence gözükür ileriki haftalarda 🥰
G_M_Z Ekif normal canım merak etme 🥰 ben ilk gebeliğimde çok erken öğrenmiştim ilk gittiğimde kese bile yoktu daha düşün🥰 şu an oğlum 2,5 yaşında🥰 şimdi gene hamileyim 5+6 da gittim kese göründü sadece haftaya tekrar gideceğim bakalım