zgeDenizKaramanAtmaca Kızlar kilolu hamile kalanlar gebeliğini nasıl geçirdi, sorunla karşılaşan var mı ? Ben kilolu hamile kaldım şuan 4+5 haftalık bütün gün de oturarak çalışıyorum. Ayaklarım şişiyor daha bu haftadan normal mi ?
glycnkrt zgeDenizKaramanAtmaca boyum 1.58. ben ilk hamilelikte 85le kaldım 95le gittim. şimdi 95 le kaldım 18 haftalık daha almadım hala aynı kilodayım. zayıflamamı istiyor doktor ama bende o irade yok gece gündüz acıkıyorum. ilk doğumum 35 haftalık oldu 15 gün küvezde kaldı. kiloyla alakası yok çünkü suyu azalıp plasenta yaşlandı acilen almak zorunda kaldı. benim hiç ayaklarım şişmedi. su az içiyorsanız arttırın mutlaka.
Leylaaa_46 zgeDenizKaramanAtmaca aşırı kilo yüksek değilse zor geçmiyor . 95 kg hamile kaldım 3 kg aldım 25 haftalık . Hamilelikten önce diyet yapıyordum yağ oranım düşük olduğu için belki zor olmuyor bilmiyorum. Tatlı çikolata tarzı midemi bulandırıyor belki o yüzden çok kg almadım
zgeDenizKaramanAtmaca glycnkrt benm de ilk kızıma hamile iken 87 ile kaldım. 92 ile dooğuma gittim. şimdi 97 kiloyum dr riskli gebelik seninki falan dedi de korktum kilo aldıkça tansiyon vs artar dediler. benm ilk gebelimde de erken doğum yaptım aama kilodan değil. baştan beri düşük tehlikem olduğu içindi
glycnkrt zgeDenizKaramanAtmaca bana şuan riskli falan demedi. zayıflamaya çalış dedi. bende erken doğum yaptım 35 haftalıkken ama benimde suyu bittmişti ve plesantası yaşlanmıştı. mecburen aldı. korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah 🤲