Nazasel merhaba canım 30 kiloya yakın almıştım doğumdan sonra 10 kilosu falan öyle gitti zaten emzirmeyle de verdim baya yani yaklaşık 10 kilo fazlalığım tek kalmıştı onuda az yiyerek ve sürekli hareket ederek verdim asla diyete girmedim kendimi o psikolojiye sokmadım 7 ayda falan eski kiloma gelmiştim daha öncesinde de bekarken kiloluydum 40 kilo vermiştim vücudumu tanıyorum yani artık o yüzden zor olmadı size tavsiyem akşam 6 da yemeği kesin ilk günler zor oluyor ama alışırsınız birde ekmek tüketmiyorum bekarken kesmiştim dedim ya o zamandan beridir tiksindim ve hâla yiyemiyorum onun da etkisi var tabi