Sevincctuna Arkadaşlar beta ilk değer 106 iken 48 saat sonra verdiğim kanda 575 çıktı ikiz olabilir mi
Mervealya1992 Sevincctuna cok cok yukselmmemiş normel bıde betayla ıkızlerın alakası yk bazısı bakıyorum 10 bınlerde ama tek bebek