Busaste Merhaba ben iğnenin 11. Günü test yaptım silik çıktı bugün yani 12. Günü yaptım daha belirgin ama o da silikti sizce gebelik var mı
CansuP- Busaste benimde aşılamanın bugün 11. Günü ve test yapmaya korkuyorum negatif çıkıcak diye testlerinizde çizgileriniz nasıl çıktı paylaşırmısınıZ