36+3 bugün karnımın aşağı indiğini farkettim biraz bebişiminde hareketleri bir hayli yavaş, yok değil muhakkak ediyor hıçkırıyor vs ama diğer günler bacaklarını ittiriyordu resmen bugün çok sakin, acaba kanala falan mı indide yavaşladı, yarın zaten doktor kontrolüm var ama insan yinede endişe ediyor.