Hvaa 40 çıkmadan değil uzun bir süre paylaşmam heralde. Belki elini ayağını. Sadece nazar için değil bilmiyorum bebek olayı bana çok özel geliyor, sosyal medyada paylaşmak çok hoşuma gitmiyor ama tercih meselesi. Bu konuda herkesin bakışı farklıdır.
Nazar konusunda da, nazar nedense zaten bu konuda hassas olanlara değiyor sanırım. Sakınan göze çöp batar misali 🤦🏼♀️
Arkadaşımın çocuğunu ne zaman paylaşsa akşamında hastanelik oluyordu, 3 yaşına girecek yeni yeni tek tük paylaşır. Batıl gibi dursa da ben inanıyorum.
Bazıları da sürekli paylaşıyor maşallah hiçbir şey olmuyor ve olmasında tabii ki. 🌸 Değişken bir durum kısacası