Asyarslan60 Arkadaşlar reglim resmen 3 ay gecikti,Pco var Evde duphaston vardı daha önceden de içmiştim söktürücü olarak …5 gün sabah akşam mı kullanmak gerekiyor Yoksa 10 gün sabah akşam mı Bilenler bi yardımcı olabilir mi?
Asyarslan60 myavocado aaa yok doktorum çok önce yazdı ama ben kullanamadım o dönem😿şimdi nasıl kullanmam gerektiğini hatırlamıyorum🥹
CansuP- Asyarslan60 bana doktorum aşılamadan sonra döllenme olursa bebek tutunsun diye verdi dusphastonu ama ben sabah akşam içiyorum
Duygu61546 Bende kullanıyorum her gün bir tane 10 günde bitiyor bittikten 4 5 gün sonra adet oluyorum