Kızlar e bebek indirimi vardı bazı şeyleri aldım şöyle sıralayım; Lohusa pedi , manuel göğüs pompası, göğüs pedi, ıslak mendil, emzik, biberon, meyve emziği, bütün aspiratörü sizce bunlarda gereksiz olan olmasa da olur dediğiniz bişey varmı fikrinizi payşarmısınız