Busraxo Merhaba anneler biliyorum cok sacma bi soru ama sadece merak ettigimden sormak istedim, gobegimi kapiya çarptim, boyle çarpmalar karnindaki bebege zarari olurmu
Sermec27 Busraxo bir kaç kez büyük oğlumun tekmelerini yedim karnıma şimdi küçük oğlum doğdu arada bir abisinin dayağıni yemeye devam ediyor 😁
Sumisali_ Busraxo günde 10 15 kere kızımın tekmelerini yiyorum bazısı çok sert bile oluyor şükür birşey yok 😁😁 Allah ın izniyle sizde de sorun olmaz 😊
cLearQueen Busraxo ona ne şüphe. Ben sadece bebeğin korunakli oldugunu soylemek icin öyle yazmstm neyse
Sumisali_ Busraxo valla aynısı ilk başlarda karnımı seviyordu şimdi hazırlık yapmaya başladım bunları gördükçe sevdiği karnımı dövmeye başladı 🤦
Busraxo Sermec27 benimki kiskancliktan , allahim sag salim kucagina nasip etsin inşallah kavussun kardesine
Busraxo Sumisali_ ayni sekilde benimkide oyle bakti pembeli pembeli oyuncak felan almaya basladim kendisi diyo benim felan🥹
elif475475 Busraxo göbek büyüdükçe çok çarpılıyor ben de öyleydim de aslında sadece bizim canımız yanıyor ona bir şey olmuyor çok şükür 🙃
Sermec27 Busraxo doğdu zaten canım darısı başına inşallah yok çok şükür kıskançlığı yok seviyor kardeşini sadece çok sert seviyor 🥰
Lovelovebaby Busraxo olmaz canım canını sıkma kaç kat içerde zaten çok acısa iç bölgende hissedersin acısını onun haricinde korkma Allah’ın izniyle
Busraxo Lovelovebaby dogru soyliyorsun canim insan ister istemez merak ediyorum basklari birsey soylerse insan ferahliyor