Bu sene hiç olumlu yorum görmedim ben o yüzden etimesgut devlet hastanesinde kontrole gidiyorum doktorum çok iyi herseyi anlaşılır ve açık söylüyor şehir hastanesindekiler gibi kendi aralarında konusmuyo ilk gebeliğim bilkentteydi çok ilgisizlerdi doğumda desen aynı o yüzden devlete gidiyorum şuana kadar çok iyi