Kızlar bugün doktora gittim 15+2 haftalık gebeyim çok şükür.Rabbim isteyen herkese de versin inşallah 🌸 bugün doktor dedi ki plesanta sezeryan dikişlerinin oraya yapışık gibi duruyor ilerleyen haftalarda umarım yukarı çıkar çıkmazsa farklı konuşuruz dedi. Dedim ne sıkıntısı olur? Tam teşeküllü hastaneye yollamamız gerek kanaman çok olur vs dedi. Böyle bişey yaşayan sonradan düzelen varmı acaba? Daha başındayım diye kötü düşünmemeye çalışıyorum dua edin yukarı çıkar herşey yolunda gider