Yasminnnnn Ekif Tabi ki gitmelisin gebeliğin hiç bir haftasında lekelenme normal değildir git ki ona göre önlem alınsın
CokCahilsinKeskeOlsen Ekif bunun gerçekten soruyor musunuz? Burda gitme bişey olmaz deseler dinlesen Allah korusun kötü birşey olsa ne olacak. Sağlık bu birilerinin lafıyla haraket etmeyin. Kanama türü her evrede risktir. Aksatmayin
myavocado Ekif inşallah önemli bir şey yoktur, evham yapmayın ama burada da vakit kaybetmeyin hastaneye gitmeniz şart.
selencinaar Ekif bu haftalarda normal gözlemleniyor aslında yerleşme kanaması vs ama herkeste aynı seyretmeyebilir doktora gitmenizde fayda var
yokusbebek selencinaar Yerleşme kanaması daha erken olur. @Ekif acile gidin nolur nolmaz, riske atmayın.
selencinaar yokusbebek bendede kanama oldu bu haftalarda gittim doktor yerleşme kanaması olduğunu söylemişti
bebeklerimveben_ Muhtemelen yerleşme kanaması bol bol dinlen tuvalet harici kalkma ve beklemeden yarın doktora git