Rumeysaerd1 Kızlar bugün çok yürüdüm eve geldim kahverengi 3 damla lekelenmem oldu yarın progestan fitil veya hap alsam işe yararmı
myavocado Rumeysaerd1 bu tarz ilaçlar doktor önermeden kafanıza göre kullanılabilecek şeyler değil, buradan kimse de size kullan ya da kullanma diyemez, Allah korusun kötü bir şey olsa kimse vebal almaz. siz yarın doktora gidin.
Tubau Rumeysaerd1 doktorun önerirse al. Benim 5.haftadan itibaren doktorum vermişti düzenli kullanıyorum progestan
SuEmbal Rumeysaerd1 aynı şeyi yaşamaşız bende bugün kendimi zorladım minübüse bindim zaten durkalk falan hep midem alt üst oldu kustum baya inip baya bi yürüdüm eve gelmek için benimde çok az bi lekelenmem oldu direk aldım içtim progestanı ne yazıkki geçmişten kötü tecrübem olduğu için doktorada gitsem gece vakti o ilaçtan başka bişi vermiceni biliyorum
Ayloss06 Rumeysaerd1 geçen hafta benimde oldu 5+2 de ve 5+4 te. Doktor dupbaston yazdı ve kullandım kahverengi lekelenmem iki ped dolusu olmuştur. Çok şükür gittik bebekte iyiydi kanama alanı oluşmuştu. Oda zamanla vücut emer ya da atarsın akıntı ile demişti. Çok şükür kesildi nadiren minik minik görüyorum çamaşırda
Rumeysaerd1 myavocado doktorumla şimdi konuştum fitili önerdi umarı işe yarar 2 saattir ağlıyorum korkudan
Hayalim91 Benimde öyle oldu acile gidin orda yaziyorlar test yapıyorlar bende sabah akşam olmak üzere kullandım doktorum o kutu bitene kadar ic dedi
Hayalim91 Rumeysaerd1 rabbine sığın ömrü varsa rızkı varsa gelir bol bol dua et bazen bende korkuyorum afedersin lavaboya gitmek istemiyorum sonra düşünüyorum rabbim onu hayırlısıyla kucagimiza almamıza nasip et diyorum.
superisi35 Merhabalar ben de kanamadan dolayı hastane de yatıyorum 16+1iz bugün progestan ve iğne yaptılar dün progestanı kullanıyorum dinleniyorum Şuan idrarım normale döndü şükürler olsun
SuEmbal Rumeysaerd1 lekelenmem şuna yok dün direk hap almıştım hem vajinal olarak hemde yuttum bi tanesini sonra yatıp dinlendim zaten uyku yapıyo o haplar sabah doktora gidicektim ama baktım kanamam falan yok dedim Pazartesi gideyim çünkü dinlenmek istiyorum Evde kendimi yormak istemedim inşallah bebeğim iyidir Allah’a emanet çünkü elimden başka bişi gelmiyor sende öyle yap yat dinlen