Kızlar 10 haftalık olduk , ultrasonda doktorum rahim kasılmamın olduğunu ve bebeğin sarsılmasına neden olduğunu belirtti, ilaç vs vermedi ancak düşük olmaması için yorulmamam cok ayakta durmamam gerektiğini söyledi , benim yasadığımı yasayan varmı ? Zamanla bu kasılmalar gecermı korkuyorum açıkcası