Evinaram Arada su gibi akıntım oluyor progestan fitil mi yapıyor yoksa suyum mu sızıyor anlamıyorum kullanan varsa yazabilir mi 27 haftalık hamileyim
GamzeCan Evinaram bende de oluyor canım bende onu denemek için bi kaç gün fitil kullanmadım gelmedi hiç bisey
eminesbr Evinaram canım bende 16 haftalık hamileyim ve en başından beri crinone die progestan ağırlıklı bir jel kullanıyorum ve aynı akıntıyı yaşıyorum doktorum normal dedi ama günlük hayatta çok zorlanıyorum haliyle
Gozdeeerss Evinaram ooo yapmaz mi canim valla artik zamni gelsede kullanmaya kessem bıktım bu fitilden 😊
Evinaram GamzeCan yani fitil kullandıktan bir süre sonra geliyor ama aradan uzun zaman geçtikten sonra ıslaklık hissediyorum bildiğin su gibi korkuyor insan zaten rahim ağzı sıkıntımda var
GamzeCan Evinaram canım benmde rahim ağzımda sıkıntı var düşün saat 10 da koysam aksam 6 ya kadar o sekilde akıntı geliyor . Fitilden o içini rahat tut
Evinaram GamzeCan inşallah sonuna kadar gideriz canım şuan kaç mm oldu benim en son 34 mm ölçtü en azından daha fazla kısalma olmuyor
Evinaram eminesbr bende 12 haftaya kadar crinone jel kullandım zaten hemileliğim başından beri bu tarz ilaçlar kullanıyorum Zor valla sürekli birşeyler akıp duruyor 😂
eminesbr Evinaram 😀 bende ocak 2 de rahim ağzı dikişi atıldı 24 haftaya kadar devam jele sürekli bir iç çamaşırı değişimi ve durmak bilmeyen çamaşır makinesi mücadelesi
GamzeCan Evinaram ben 31. Haftadayım şuan geçen hafta 35 mm di canım insallah görürüz sonunu🙏🏻 Sen kaçıncı haftadasın? Yatıyomusun?
Evinaram GamzeCan şuan 27+3 olduk genel itibariyle istirahat ediyorum evden çıkmıyorum ama ev içinde sürekli hareket halinde oluyorum zaten günde 100 kez WC ye kalkıyorum iş yapmıyorum ama iki kez fitil kullanıyorum bakalım nereye kadar gidecek
Evinaram eminesbr Allah yardımcın olsun dikiş atılmışsa rahat ol ben 23 haftalık öğrendim kısaldığını dinlenerek geçiriyorum bir aydır
GamzeCan Evinaram aynen bende diyodum doktor bana wc dışı kalkma diyo ama günde 50 kere wc ye kalktığımı biliyo mu acaba diye😂 22. Haftadan beri yatıyorm canım ya insallah sonuna kadar gidicez korkma iyi düşün iyi olsun🙏🏻
Evinaram GamzeCan zaten sen en baştan benim içimi çok ferahlatmıştın Allahım bağışlasın bizlere emeklerimizi boşa çıkarmasın sabır diyoruz 😘
Evinaram GamzeCan banyo işini ne yapıyorsun ben oturuyorum çok uzun kalmıyorum haftada bir kez korka korka yıkanıyorum sen nasıl yapıyorsun
GamzeCan Evinaram ben 2 3 günde bir oturarak yıkanıyorum canım. Korkma ya cok düşük değil rahim ağzın bende ilk başta korkuyodum hemen giyiniyodm ayakta kalmıyım diye falan ama o kadar gerek yok ya korkmuyorm ben artık sende korkma🤗
eminesbr GamzeCan bir şey merak ettim benimde rahim ağzıma dikiş atıldı şuan 16 haftalığız ama doktorum tam tersi ayakta duş al ve çok sıcak olmasın dedi oturarak damarlar genişliyor farklı farklı duyunca ister istemez kafa karışıyor
zdemKln Evinaram gebeliğin ilk zamanlarından beri kullanan biri olarak kesinlikle progestan yapıyor. 34. Haftada buraktım🙏 Kaşıntıda yapıyor.
TimuinMeliskdem Evinaram crinone jel kullanıyorsan evet o yapıyor arkadaşım iç çamaşırın sabah ıslak oluyor
GamzeCan Evinaram benmki 27 ydi canım sonra 31 oldu 34 oldu 28 e düştü sonra 35 e çıktı cok değişken bisey🤷🏻♀️ Suan ben rahim ağzına üzülmüyorm cünkü baska derdim çıktı suyum sınırdaymış🤷🏻♀️