Silannn Güzel anneler. Beğendiğimiz veya düşündüğümüz isimleri paylaşıp birbirimize fikir alışverişinde bulunalım istedim. Umarım birbirimize yardımcı oluruz 😌😌😌❤ Kız: Derin Erkek: Deniz
Seymabal41 Kız : Eslem Neva Erkek : Selim Efe Düşünüyoruz bakalım yarın cinsiyet öğrenmeye gidicez inş 🙈❤
EmineHazar Ben oğluma inşallah 🙏🏻 “HAZAR” koyucam Kız ismi olarakta “ALİN” yada “MİNA” ismi çok hoşuma gidiyor 🎀