Gizem111 39+2 kızım gelmeyecek herhalde 😅😅 1 haftadır sol kalça ağrısı çekiyorum salı günü kontrolüm vardı biraz sancı çıktı heyecanlandım nihayet doğuracağım diye ilk defa çatı muayenesi oldum rahim yumuşamış 1 parmaklık açıklık var dedi bol bol yürü, ilişki önerdi haftada bir gidiyordum üç günde bir gel dedi bugün gittim sancı filan yok her şeyi yolunda dedim hayır ya doğmayacak herhalde 🥹🥹 Salı tekrar gideceğim ama sol kalça ağrısından perişan haldeyim uyuşuyor, kramp giriyor, yürürken bazen bacağım boşalıyor. Allahım sen yardım et 🤲🏻🤲🏻