Fatos97 Kızlar bebeğim bu haftada doğdu..doktrolae kuveze alınır dedi ama çok şükür alnmadi qayet iyiydi. Şimdi proqrama görə 37+1haftaligiz..ama bebeğim şu an yanımda ve uyuyor..bu haftalarda dogrub sağlık sorunları yaşayanlar varmı?
erayinannesi_333 Fatos97 ilk çocuğum 35 haftalık doğdu kuveze alınmamıştı ama sarılık oldu. Her çocukta olan bisey aç kalmamasına özen gösterin biz şekerli su falan vermiştik sarılık için ama kimse önermiyor. Anam babam usulü yapmıştık biz