Aylaa123 Ciceklerrrr valla bir kamyon sey yedim ama göstermiyor göstermeyince göstermez bacım hiç bir şey yemezsın açar bebeler keyfine göre hareket ediyor 😂
Cosimaniehaus Ciceklerrrr bizimki de göstermiyordu detaylıda görürüz umuduyla gittik ama maalesef göremedik yine. 28. Haftada gösterdi biraz hareket ettim yan döndüm falan öyle gördük. Bir şey yemekle pek alakası yok sanırım. Detaylıda iki kere baktı doktor yarım saat aralıkla tatlı bir şeyler yedim o sırada yine göstermemişti.
Aybarssmom_ Benim bebeğim de hep kendini saklardı şuan doğdu hamilelik sürecim boyunca elimde 3 tane güzel USG görüntüsü var sadece 😅 yemek yiyip giderdim hastaneye kadar kaş tane çikolata yerdim hiç etki etmezdi