Derennn700 canımıniçi 5 kere transfer olmuş biri olarak şunu söyleyeyim. İlaçbırakıldıktan sonra regli olursun ama 3 gün ama 10 gün ama olursun ama ne zaman başlayacağına gelicek olursak kafanı en rahat bıraktığında en oluruna durdugun bir zaman yapmanı tavsiye ederim. İlk transferimde sürekli tutacak mı tutmayacak mı korkusu yaşadım , bu defa rahatım dediğimde bile içimde bi tedirginlik yeme içmede kısıtlama koyduğum sadece sağlıklı beslendiğim bir stres vardı bana göre yine stres değildide en sonuncuda anladım. En sonuncuda çyle hasta olmuştum ki ateş kusma öksürük doktoru sabah arayıp transferi ertelemek istedik eşimde doktorum embrıyonun çözüldüğünü söyledi embrıyonuz çöp olmasın gerekli uygulamayı yaparız dedi ama mide bulantısından su içemiyorum yani nasıl olacak . Gittik hastaneye ateşim ölçüldü falan transferi yaptık bir tane fotom bile yok diğer transferlerimde boy boy fotolar videolar çekmiştim tutacak diye. Velhasıl kelam 3 gün antibiyotik 3 gün parol kullanımı, istediğimi yeme içme hatta sakatat bile dahil buna :)) sonucunda tutmayacağı düşündüğüm embrıyom şuan benimle 13 haftalık:)) nolur maşallah de Rabbim sınadı beni ama sonunda mükafatlandırdı. Ve bu tranferi gerçektem tatil dönüşüydü sonuncu ayımızda bir sene olması için bi daha dondurmayı uzatmamak için o ay transfer yaptık sıfır hazırlık sıfır plan:)